Самоаналіз студентки


Самоаналіз здобувача за підсумками практики

Бондар Анастасії Володимирівни здобувача вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 013 Початкова освіта 4 курсу групи ПП-41 педагогічного факультету

Школа Рівненський ліцей "Колегіум", 1-Б

Вчитель Виговська Світлана Анатоліївна

1. Рівень підготовки класу

Учні 1-Б класу Рівненського ліцею "Колегіум" продемонстрували середній рівень підготовки, який відповідає віковим особливостям. Діти мають базові знання, необхідні для засвоєння нових тем, та активно долучаються до навчального процесу.

2. Диференційований підхід

Учитель здійснює диференційований підхід через завдання різного рівня складності. Для слабших учнів надавалися додаткові пояснення та підтримка під час виконання завдань, а обдарованим дітям пропонувалися творчі завдання, які розвивають мислення.

3. Реалізація ідей співробітництва

Ідеї співробітництва реалізувалися через групову роботу на уроці, колективне обговорення завдань, а також взаємодопомогу серед учнів. Позаурочна діяльність включала участь у класних заходах, які сприяли формуванню дружньої атмосфери.

4. Технології, які використовував учитель

На уроці вчитель застосовував інтерактивні технології, зокрема, методи ігрового навчання та елементи проєктної діяльності. Використовувались також сучасні цифрові інструменти, наприклад, мультимедійні презентації.

5. Використання наочності

Наочність використовувалася досить часто, зокрема, візуальні матеріали, плакати та цифрові презентації. Це сприяло кращому розумінню учнями нових понять.

6. Найкращі творчі справи в класі

Учні 1-Б класу брали участь у творчих завданнях, таких як створення малюнків на тему "Домашні тварини" та інтерактивні ігри. Особливо вдалими були спільні проєкти, які формували командний дух.

7. Готовність до роботи за спеціалізацією

Після проходження практики я відчуваю, що готова працювати за спеціальністю. Отримані знання та навички дають упевненість у власних силах, хоча залишається ще багато аспектів для вдосконалення.

8. Увага при подальшій підготовці студентів

Необхідно більше уваги приділяти формуванню навичок управління класом, плануванню інтегрованих уроків та роботі з дітьми з особливими потребами.

9. Нове, чого навчилася

На практиці я навчилася ефективно застосовувати інтерактивні методи навчання, планувати уроки з урахуванням вікових особливостей дітей та організовувати групову роботу.

10. Труднощі при виховній роботі

Труднощі виникали під час підготовки цікавих виховних заходів, що відповідали б інтересам усіх учнів. Потрібно було знайти баланс між розважальними і навчальними компонентами.

11. Труднощі у роботі з батьками

Частина батьків була не завжди готова до активної співпраці. Викликало складність залучення їх до позакласних заходів.

12. Труднощі в навчально-виховному процесі

Основною складністю було забезпечення уваги всіх учнів під час уроку. Частина дітей швидко втрачала інтерес, тому доводилося підбирати додаткові способи їх залучення.

13. Загальні висновки та побажання

Практика дала змогу зрозуміти основні аспекти професії вчителя. Для кращої підготовки студентів важливо акцентувати увагу на розвитку практичних навичок, таких як проведення інтегрованих уроків, управління класом і робота з сучасними технологіями. Важливо також навчати студентів ефективної співпраці з батьками.

Висновок: Практика була надзвичайно корисною, дала змогу відчути всі аспекти професійної діяльності вчителя. Вдосконалюватиму свої знання та навички для майбутньої самостійної роботи.

Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати