ЗВІТ ПРО ВИКОНАНУ РОБОТУ




 Рівненський державний гуманітарний університет

  Педагогічний факультет

Кафедра теорії і методик початкової освіти

Звітна документація

педагогічної практики

здобувача вищої освіти першого

(бакалаврського) рівня за спеціальністю 013 Початкова освіта

Прізвище, ім'я, по батькові студентки Бондар Анастасії Володимирівни

Курс 4 група ПП-41

Місце практики Рівненський ліцей "Колегіум"

Терміни практики 18.11.2024 – 27.12.2024

Груповий методист Іванова Лідія Іванівна

                                                                               Рівне – 2024 рік



                                                                                                Звіт

про педагогічну практику здобувача вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 013 Початкова освіта 4 курсу групи ПП-41 педагогічного факультету Бондар Анастасії Володимирівни

Місце проходження практики – Рівненський ліцей "Колегіум"

Терміни – 18.11.2024 – 27.12.2024

Здобувач вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 013 Початкова освіта Бондар Анастасія Володимирівна групи ПП-41 педагогічного факультету проходила педагогічну практику у Рівненському ліцей "Колегіум"

Груповий методист Іванова Лідія Іванівна.

Педагогічна практика була організована на високому рівні. Школа забезпечила всі необхідні умови для якісного виконання індивідуального плану роботи. Керівництво та вчителі школи надавали активну підтримку та консультації.

Кількісні характеристики практики:

  • Кількість відвіданих уроків: 40.
  • Кількість проведених уроків: 10.
  • Кількість відвіданих виховних заходів: 2.

Матеріальна база школи відповідає сучасним стандартам. Класи обладнані інтерактивними дошками та зручними партами. Є спеціалізовані кабінети для занять з мистецтва, інформатики та фізичної культури. Бібліотека забезпечена підручниками й додатковою літературою.  Учитель класу використовував інтерактивні методи навчання, акцентуючи увагу на індивідуальних потребах учнів. Уроки мали чітку структуру: мотивація, пояснення нового матеріалу, закріплення та рефлексія. Виховна робота була спрямована на формування відповідальності, толерантності та колективізму.

Зміст роботи протягом першого тижня практики:

  • Ознайомлення з розкладом та структурою навчального процесу.
  • Спостереження за роботою вчителя на уроках.
  • Участь у підготовці дидактичних матеріалів.
  • Проведення спостереження за класом під час виховних заходів.

Індивідуальний план роботи виконувався у повному обсязі. Проведено уроки з математики, навколишнього світу, читання та письма, фізкультури, дизайну і технологій. Також були проведені виховні заходи. Проведені уроки були оцінені керівником практики, як високі. Серед позитивних сторін виділено використання інтерактивних методів навчання та чітке структурування уроків. Недоліки стосувалися недостатньої адаптації завдань для слабших учнів, що було враховано в подальшій роботі. Труднощі виникали під час утримання уваги слабших учнів. Для їх подолання було використано ігрові елементи та систематичні зміни видів діяльності. Із слабкими учнями проводилися індивідуальні заняття. Відмінники отримували додаткові завдання для розвитку творчих здібностей. Учні з підвищеним інтересом до предмета залучалися до позакласної роботи.

Позакласна робота включала організацію та проведення таких заходів: "Новорічна розвага" та "Милуємося красою рідного краю". Формувалися творчі та колективні здібності, дружні взаємини між учнями.

Під час практики вивчався передовий досвід учителів школи з питань використання інтерактивних технологій у навчанні. Участь у методоб'єднанні вчителів початкових класів дала можливість ознайомитися з практичними рекомендаціями щодо роботи з молодшими школярами.

Проведено заходи, спрямованих на співпрацю з батьками. Зокрема, організовано індивідуальні консультації з батьками.

Вміння і навички, набуті в процесі практики: в процесі практики я здобула цінний досвід та покращила свої професійні навички. Зокрема, вдосконалила вміння працювати з документацією та аналізувати великі обсяги інформації, ефективно планувати та виконувати завдання. Також розвинула комунікативні навички, співпрацюючи з колегами, та навчилася застосовувати теоретичні знання в реальних робочих умовах. Проходження практики стало важливим етапом у моєму професійному становленні. Практичний досвід дозволив закріпити отримані теоретичні знання, розвинути професійні навички та краще зрозуміти специфіку роботи в обраній галузі. Крім того, практика сприяла розвитку таких важливих якостей, як відповідальність, ініціативність і здатність швидко адаптуватися до нових умов.

Пропозиції щодо удосконалення змісту та організації практики:

  •  Залучити сучасні технології, такі як онлайн-платформи та симуляційні програми, для підвищення ефективності навчального процесу.

Під час проходження практики я ще більше усвідомила важливість професії вчителя. Це відповідальна і водночас надзвичайно цікава діяльність, яка вимагає не лише знань, але й уміння знаходити підхід до кожного учня. Практичний досвід допоміг мені зрозуміти, наскільки важливо бути не тільки викладачем, але й наставником, який мотивує та підтримує.

Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати